Skip to Content Contact Us

1. איך רוכשים גיפט קארד באתר?
באתר ניתן לבחור בין שתי אפשרויות:
• גיפט קארד בסכום כסף – לבחירה מתוך סכומים מוצעים מראש או כל סכום אחר שתרצו.
• גיפט קארד לטיפולי פנים – מתוך 3 טיפולי הפנים היוקרתיים שלנו.
לאחר הרכישה, הגיפט קארד נשלח ישירות במייל או ב־SMS, עם אפשרות להוסיף הקדשה אישית.

2. באילו סכומים ניתן לרכוש גיפט קארד?
ניתן לבחור מתוך סכומים מומלצים מראש או להזין סכום מותאם אישית, בהתאם לאופי המתנה שתרצו להעניק.

3. האם ניתן לשלוח את הגיפט קארד ישירות למקבל המתנה?
בהחלט. ניתן להזין את כתובת המייל או מספר הטלפון של מקבל המתנה, והוא יקבל את הגיפט קארד עם ההקדשה האישית שלכם.

4. איך מממשים את הגיפט קארד?
בעת קביעת הטיפול בסניף תל אביב, יש להציג את הקוד הייחודי שהתקבל במייל או ב־SMS.

5. האם הגיפט קארד תקף בכל סניפי רונית רפאל?
הגיפט קארד תקף אך ורק בסניף תל אביב.

6. האם הגיפט קארד מוגבל לטיפול מסוים?
ממש לא. מקבל המתנה יוכל לבחור מתוך מגוון הטיפולים היוקרתיים שלנו: אנטי-אייג’ינג, הצערת עור, מילוי קמטים, בוטוקס, טיפולי פיגמנטציה, הסרת שיער, הדגשת תווי פנים, חיטוב הגוף, וכן מוצרי הטיפוח מבית L.RAPHAEL – מהמותגים המובילים בעולם בתחום האסתטיקה והטיפוח.

7. האם ניתן להשתמש בגיפט קארד במספר ביקורים?
כן. יתרת הסכום נשמרת במלואה וניתן לנצל אותה במספר טיפולים שונים עד לסיום היתרה.

8. מה תוקף הגיפט קארד?
הגיפט קארד תקף למשך שנה ממועד הרכישה.

9. מה עושים אם לא קיבלתי את הגיפט קארד או שאיבדתי אותו?
אין מקום לדאגה – הקוד הייחודי נשמר אצלנו במערכת. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-5453335 ואנו נדאג לשלוח אותו מחדש במייל או ב־SMS.

10. האם ניתן לתזמן את שליחת הגיפט קארד?
בהחלט. בעת רכישת גיפט קארד במשלוח ב־SMS, ניתן לבחור את מועד השליחה מראש – כך שהמתנה תגיע בדיוק בזמן המתאים

11. מדיניות משלוחים 
המשלוח חינם בהזמנה מעל 300 ש"ח
משלוח עם שליח עד לבית, עד 7 ימי עסקים ובדרך כלל לפני

12. מדיניות החזרה
לפני משלוח המוצר – ניתן לבטל את ההזמנה באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני office@r-raphael.com בכפוף לחוק הגנת הצרכן.
לאחר משלוח המוצר – ניתן לפנות פניה לשירות הלקוחות של החברה בדואר אלקטרוני office@r-raphael.com בכפוף לחוק הגנת הצרכן. החזרת או החלפת המוצר כפופה לכך שהמוצר תקין ולא נעשה בו כל שימוש או התאמות אישיות עבור הלקוח והמוצר באריזתו המקורית ובאריזה שבו סופק. החברה תספק החזר כספי בניכוי דמי טיפול / עמלת ביטול עסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר – יש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 3 ימים מיום קבלת המוצר, על-ידי הודעת ביטול בדואר אלקטרוני office@r-raphael.com לשירות הלקוחות של החברה, הכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

לפרטים ולמידע נוסף השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם




    אני מאשר/ת קבלת פניות בדוא"ל / SMS ולהיכלל במאגר המידע של החברה

    Back top top דילוג לתוכן